Mało kto w polskim internecie ma tyle dystansu do siebie co Ewa Grzelakowska-Kostoglu. Od lat inspiruje swoich obserwatorów jako Red Lipstick Monster, youtuberka, autorka książek, a już wkrótce właścicielka własnej marki kosmetycznej. Otwarcie mówi, że makijażu nauczyła się na YouTube, od innych. Nie wstydzi się tego, że lubi nosić peruki, a o swoich kompleksach mówi bez ogródek. To wszystko, za co dzisiaj podziwiają Ewę jej obserwatorki, nie pojawiło się jednak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. To efekt ciężkiej pracy oraz wiary w siebie i w swoje możliwości. Czyli również samoakceptacji. O tym, jak ważna jest w naszym życiu przypomina w nowej kampanii Converse „Love Fearlessly”, której jest jedną z bohaterek, a także w naszym wywiadzie – jako jedynym w tym wyjątkowym, premierowym wydaniu Glamour Unicorn – w wersji wideo. Zobaczcie!