Czym właściwie jest równość, pytamy Monikę Perdjon, terapeutkę i interwentkę Centrum Praw Kobiet.
O motywach LGBT w serialach i światowym sukcesie „Kontroli” − wyjątkowej historii o miłości dwóch młodych kobiet, która zachwyciła widzów z całego świata, rozmawiamy z jej reżyserk...
Raczkująco, ale za to z entuzjazmem. Tzw. socialmediowy konsument wymaga od marek, aby zajmowały stanowiska. Także w takich sprawach jak płeć, kolor skóry, polityka. I kupuje nie s...
Intencje były szlachetne, wyszło jak zwykle. Ciałopozytywność, ten ruch, który miał wyzwolić kobiety z kompleksów, ostatecznie wpędził je w jeszcze głębszą frustrację i jeszcze wię...
Etykiety są dla ubrań, nie dla ludzi – to przesłanie płynące z kampanii marki River Island na jesień–zimę 2018. Kampanii, której bohaterami były osoby różnej płci, w różnym wieku, ...
Czerwiec to Miesiąc Dumy. Z tego, że możemy być, kim chcemy, że możemy kochać, kogo chcemy, i że nie musimy się z tym przed nikim ukrywać. Aby to uczcić, marki z najróżniejszych br...